LEKKER FIT

Ontdek hoe fijn trainen kan zijn!

COACH LOPES

Je personal trainer uit de regio

Lekker fit zijn, weten dat je goed bezig bent, strak in je vel zitten, afvallen, minder pijntjes en een opgeruimd humeur… De lijst voordelen van doelgericht sporten is bijna oneindig maar eraan beginnen valt niet altijd mee. Zet daarom nu de eerste stap en neem contact op met de meest laagdrempelige personal trainer uit de regio: Coach Lopes. Samen met hem ontdek je hoe je met relaxed trainen de beste resultaten kunt bereiken.

 GRATIS INTAKE

via whatsapp (live) of per telefoon

stuur whatsapp-bericht voor een afspraak 

+31 683 771 642 


PT Een-op-een training

Wanneer je in je eentje traint, gaat alle aandacht uit naar jou. Een op maat gemaakt programma van afwisselende oefeningen en Jorges persoonlijke begeleiding voor wat betreft je voeding.


PT Duo training

Personal training met twee personen. Voor sporters die liever samen trainen, vanwege de gezelligheid of het extra steuntje in de rug van een vriend(in)/familielid. Belangrijk hierbij is dat jullie ongeveer hetzelfde niveau en dezelfde doelen hebben, zodat je elkaar een beetje kunt uitdagen..

PT Small Group

 Met een kleine groep (drie tot zes personen) volg je de zogenaamde HIIT (High Intension Intervall trainingen); afwisselende oefeningen ondersteund door muziek. Het leuke van PT Small Group is dat je het overal kunt doen: buiten maar ook binnen, bijvoorbeeld in een kantine, kantoor of zelfs fabriekshal. Er zijn nauwelijks of geen apparaten nodig om een complete work out te doen voor kracht, conditie, stabiliteit, flexibiliteit en balans.

HIIT-training

Tabata is de naam van een type intervaltraining waarbij de sporter zelf de intensiviteit van de training kan bepalen. De gehele work-out duurt 4 minuten en bestaat uit acht intervallen.

Dr. Izumi Tabata is een Japanse onderzoeker die een methode zocht om in een korte tijd toch een complete work-out te kunnen hebben. Met de 20-10-interval zorgde hij voor een training die in minder dan 4 minuten zorgde voor zowel een aerobe als anaerobe work-out. De bedoeling is dat men 20 seconden een bepaalde oefening redelijk intensief doet. Daarna neemt men 10 seconden rust. Dan is men weer 20 seconden intensief bezig. Dit wordt 8 keer herhaald.

De intensiviteit kan zelf bepaald worden, maar men dient ervoor te zorgen dat de intensiviteit steeds gelijk is.


PT Large Group

Een groepsles met minimaal zes personen.

Het aanbod van lessen voor grote groepen bij Coach Lopes bestaat uit:

  • Aquarobics,
  • BBB (buik, billen, benen)
  • en HIIT (High Intension Intervall trainingen)

en vindt altijd pas na overleg plaats.


Contact coach Lopes

 
Bereikbaar

Maandag t/m vrijdag 08:00 - 20:00 uur

Zaterdag 08:00 - 14:00 uur

E-mail
 
Telefoon

Club Pellikaan Goirle

De Tolstaak 1 | 5051 NX Goirle
013 534 9050
www.clubpellikaan.nl/club-goirle

Coach Lopes

Postadres:
Kobaltstraat 15 | 5044JK Tilburg
KVK 80155812

Lid worden?

Dat kan. Stuur een berichtje via het contactformulier of via whatsapp. Ik neem zo spoedig mogelijk contact met je op.